Web Content Viewer
Секретар на Община Златарица
ТАНЯ ЛАЗАРОВА
Контакти:
тел: 0879144355, 0615/3-55-51,
Е-mail: sekretar@zlataritsa.bg
Родена в гр. Русе, живее и работи в гр. Златарица. Завършва магистратура Предучилищна и начална училищна педагогика във ВТУ, а през 2014 година магистърска степен по специалност „Национална и регионална сигурност“ в НВУ гр. Велико Търново.
Десет години работи в социалната сфера – Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Златарица. От ноември 2011 г. до декември 2014 г. е Председател на Общински съвет Златарица, а от януари 2015 г. до момента – секретар на Общината.
Секретарят на общината организира и отговаря за:
Секретарят на общината ръководи, координира и контролира функционирането на общинската администрация за точното спазване на законите и подзаконовите нормативни актове.
Секретарят на общината:
- Осъществява административното ръководство на общинската администрация;
- Осъществява координацията и контрола на административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законните разпореждания на кмета;
- Отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на ежегодните цели на общинската администрация;
- Организира дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
- Организира деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
- Организира и контролира дейностите по гражданска регистрация и административно обслужване;
- Осигурява разгласяването и обнародването на актовете на кмета на общината;
- Организира и контролира работата с предложенията и сигналите на гражданите и юридическите лица;
- Отговаря за поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината;
- Осъществява организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми;
- Следи за спазването на трудовата дисциплина и правилата за работното време от служителите в общинската администрация;
- Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
- Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
- Координира, организира и контролира дейностите по приемане и регистриране на устни и писмени запитвания по Закона за достъп до обществена информация, както и обработването на постъпилите чрез платформата за достъп до обществена информация;
- Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Административно процесуалния кодекс и подзаконовите нормативни актове по тяхното прилагане;
- • Организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията.
- Секретарят на общината изпълнява и други функции, възложени със закон или подзаконов нормативен акт, както и от кмета на общината.